3D BASECAMP POLSKA

Zakopane, 25-26 maja 2017

RODZINA SKETCHUP

Lubisz pracować w SketchUp?
To miejsce dla Ciebie!

ŚWIATOWA KONFERENCJA

Dołącz na I edycję konferencji w Polsce i zainspiruj się wykładami jak pozostali uczestnicy 3D Basecamp w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii czy Japonii.

NAJWIĘKSZA IMPREZA ROKU

3D Basecamp to 2-dniowa przygoda ze SketchUp, po której zostaniesz jego wiernym fanem

WYJĄTKOWE POKAZY

Weź udział w niezwykłych wykładach i warsztatach poświęconych realizacjom w SketchUp

POZNAJ NAJLEPSZYCH

Naucz się i zainspiruj od najlepszych - wśród prelegentów znajdą się uznani architekci, producenci programów SketchUp, V-Ray oraz wtyczek

NOWE KONTAKTY

To nie tylko nauka, a również i czas poznania nowych ludzi związanych z branżą projektową

PROGRAM KONFERENCJI

Godzina Wykłady Warsztaty
900 - 1000 Rejestracja uczestników i rozpoczęcie konferencji
1000 - 1100 Welcome to SketchUp World Chris Keating, Trimble SketchUp Tips and Tricks (Modeling Techniques) Chris Dizon, Trimble
1100 - 1200 Przestrzenie biurowe Marcin Kościuch & Tomasz Osięgłowski, Ultra Architects Dibac for SketchUp 3 Juan Ibargüen, Iscar Software de Arquitectura S.L.
1200 - 1300 The Power of V-Ray Yana Andreeva, Chaos Group Praca z komponentami dynamicznymi Dawid Mąkinia, ProGrupa
1300 - 1400 Lunch
1400 - 1500 BIM & Trimble Connect w praktyce Tomasz Olszewski, ProGrupa V-Ray 3.0 for SketchUp - Exterior Yana Andreeva, Chaos Group
1500 - 1600 Mixed Reality and VR Mike Tadros, Trimble Produkty 3Dconnexion poprawiają szybkość i ergonomię pracy w SketchUp Mieczysław Trzciński, 3Dconnexion
1600 - 1700 HP z Workstations - Innowacyjne i niezawodne projektowanie Maciej Misiewicz, HP Światło w renderingu Tomasz Warzecha, ProGrupa
Godzina Wykłady Warsztaty
900 - 1000 Praca z teksturami w praktyce Dawid Mąkinia, ProGrupa & Forbo V-Ray 3.0 for SketchUp - Interior Yana Andreeva, Chaos Group
1000 - 1100 Explore the project through immersive visualization Brigitta Antal, Abvent Tekstylia w SketchUp Tomasz Warzecha, ProGrupa
1100 - 1200 Monitory do zadań specjalnych Tomasz Obłuski, Eizo/Promise Achieving realistic renderings with SU Podium Nat Ellis, JBA Architecture
1200 - 1300 Useful 3E plugins for SketchUp Vitezaslav Pivonka, 3E Praha Engineering Model Reduction (Reducing complexity and file size of imported models) Chris Dizon, Trimble
1300 - 1400 Lunch
1400 - 1500 Ścieżki projektowe KWK Promes - ewolucje i rewolucje Robert Konieczny, KWK Promes Globalne oświetlenie w V-Ray dla SketchUp Tomasz Warzecha, ProGrupa & Radaway
1500 - 1600 VR Scans Yana Andreeva, Chaos Group Dobry projekt od podstaw Robert Konieczny, KWK Promes
1600 - 1700 Losowanie nagród, zakończenie konferencji

PRELEGENCI

Przedstawiamy listę gości obecnych podczas konferencji, którzy będą prowadzić wykłady i warsztaty poświęcone tematyce projektowania oraz ich pracy w programie SketchUp.

Chris Keating

CHRIS KEATING General Manager, Trimble Architecture and Design Division, USA

Chris Keating jest dyrektorem zarządzającym w biurze w Boulder, gdzie odpowiada za rozwój biznesowy oprogramowań dla środowiska AEC, z uwzględnieniem popularnego SketchUp’a i 3D Warehouse. Zanim Chris stał się częścią zespołu Trimble, pełnił funkcję dyrektora operacyjnego produktu Google SketchUp, a wcześniej, kierownika technicznego ds. zarządzania projektami w firmie Palm, gdzie zajmował się tworzeniem linii smartfonów Treo. Nad programem SketchUp pracuje od momentu nabycia go przez Google w 2006 roku oraz później, już po zakupie przez firmę Trimble w 2012 roku. Przez ten czas SketchUp zdobył wiele nagród branżowych.

MIKE TRADOS Product Manager, Trimble SketchUp, USA

Mike jest menedżerem produktu 3D Warehouse oraz aplikacji SketchUp Viewer dla urządzeń mobilnych i platform do obsługi rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej. Jako autoryzowany szkoleniowiec SketchUp, w latach 2005-2013 przeszkolił wielu zawodowców z obszaru AEC. Jest również twórcą serii filmów instruktażowych dla programu SketchUp, a także autorem pozycji książkowych Real World Google SketchUp 7 oraz Remodeling with SketchUp: Measure and Draw Your Existing Space, opisujących pracę z programem SketchUp.
Mike Tadros
Chris Dizon

CHRIS DIZON Application Engineer / SE Manager, Trimble SketchUp, USA

Chris dołączył do zespołu SketchUp w jego początkach wraz z firmą @Last Software. Wciąż odnajduje nowe sposoby na wykorzystanie możliwości programu. Warto też nadmienić, że tym co uszczęśliwia Chrisa są drożdżówki, kawa oraz podziwianie krajobrazów Kolorado.

ROBERT KONIECZNY Architekt, KWK Promes, Polska

Architekt, absolwent Wydziału Architektury Politechniki Śląskiej w Gliwicach. W 1996 roku uzyskał certyfikat New Jersey Institute of Technology. Szef biura KWK Promes powstałego w 1999 roku. W 2012 roku został niezależnym ekspertem Fundacji Miesa van der Rohe. Konieczny był ośmiokrotnie nominowany do Europejskiej Nagrody Fundacji Miesa van der Rohe. Jest laureatem prestiżowej nagrody House of the Year 2006 za projekt Domu Aatrialnego zwyciężając w konkursie portalu World Architecture News na najlepszy dom mieszkalny na świecie. W 2007 roku pracownia KWK Promes znalazła się na liście 44 najlepszych młodych architektów świata wydawnictwa „Scalae”. W tym samym roku magazyn „Wallpaper” zaliczył pracownię Roberta Koniecznego do 101 najbardziej ekscytujących biur architektonicznych na świecie. W 2008 roku Konieczny został także laureatem „Europe 40 under 40”, przyznawaną przez The European Centre for Architecture Art Design and Urban Studies and The Chicago Athenaeum.
Robert Konieczny
Yana Andreeva

MARCIN KOŚCIUCH Architekt, Ultra Architects, Polska

Urodził się w Koninie, pracę dyplomową na Wydziale Architektury Politechniki Poznańskiej obronił w roku 1999. W roku 2004 razem z Tomaszem Osięgłowskim założył biuro projektowe Ultra Architects s.c. w Poznaniu. W 2009 roku otrzymał nagrodę EUROPE 40 UNDER 40 przyznawaną przez The European Centre for Architecture Art Design and Urban Studies oraz The Chicago Athenaeum: Museum of Architecture and Design najlepszym europejskim architektom przed „czterdziestką”. Laureat Nagrody Architektonicznej Polityki za rok 2013. Autor min. projektu Domu nad morzem, który otrzymał pierwszą nagrodę w konkursie „Polski Cement w Architekturze” w 2013 r. oraz wyróżnienie w konkursie SARP o Nagrodę Roku 2013, Biura-Garażu nominowanego do finału konkursu „Building of the Year 2013” międzynarodowego portalu architektonicznego ArchDaily i Domku Mai wyróżnionego w konkursie Architizer A+Awards w 2013 r. Projektant wzorcowej termomodernizacji poznańskiego bloku na Osiedlu Chrobrego, która znalazła się w albumie „101 najciekawszych polskich budynków dekady”. Od 2002 roku jest członkiem Stowarzyszenia Architektów Polskich, a w latach 2006-2012 był wiceprezesem poznańskiego oddziału SARP.

TOMASZ OSIĘGŁOWSKI Architekt, Ultra Architects, Polska

Urodził się w Lesznie, pracę dyplomową na Wydziale Architektury Politechniki Poznańskiej obronił w roku 1999. W roku 2004 razem z Tomaszem Osięgłowskim założył biuro projektowe Ultra Architects s.c. w Poznaniu. W 2009 roku otrzymał nagrodę EUROPE 40 UNDER 40 przyznawaną przez The European Centre for Architecture Art Design and Urban Studies oraz The Chicago Athenaeum: Museum of Architecture and Design najlepszym europejskim architektom przed „czterdziestką”. Laureat Nagrody Architektonicznej Polityki za rok 2013. Autor min. projektu Domu nad morzem, który otrzymał pierwszą nagrodę w konkursie „Polski Cement w Architekturze” w 2013 r. oraz wyróżnienie w konkursie SARP o Nagrodę Roku 2013, Biura-Garażu nominowanego do finału konkursu „Building of the Year 2013” międzynarodowego portalu architektonicznego ArchDaily i Domku Mai wyróżnionego w konkursie Architizer A+Awards w 2013 r. Projektant wzorcowej termomodernizacji poznańskiego bloku na Osiedlu Chrobrego, która znalazła się w albumie „101 najciekawszych polskich budynków dekady”. Od 2002 roku jest członkiem Stowarzyszenia Architektów Polskich.
Tomasz Olszewski
Yana Andreeva

YANA ANDREEVA V-Ray CG Specialist, Chaos Group, Bułgaria

Yana Andreeva dołączyła do zespołu Chaos Group w 2013 roku i jest odpowiedzialna za prezentację możliwości programu V-Ray. Posiada tytuł licencjata w dziedzinie mediów audiowizualnych zdobyty na Stuttgart Media University oraz tytuł magistra sztuk cyfrowych University of Applied Sciences Upper Austria. Zanim związała się z Chaos Group, pracowała jako artysta 3D dla firm: Intel, Hugo Boss, Caterpillar, Red Bull.

BOZHIDAR STOYANOV V-Ray CG Specialist, Chaos Group, Bułgaria

Bozhidar dołączył do zespołu Chaos Group w 2014 roku, wcześniej przez krótki czas zajmował się modelowaniem w charakterze freelancera. Już wtedy zajmował się tworzeniem materiałów 3D, które miały na celu testowanie oraz prezentację rozmaitych możliwości programu V-Ray we współpracy ze wszystkimi dostępnymi platformami. Jego zainteresowanie grafiką komputerową rozwijało się począwszy od architektonicznych wizualizacji aż po efekty VFX. Obecnie kończy studia z zakresu grafiki komputerowej.
Bozhidar Stoyanov
Brigitta Antal

BRIGITTA ANTAL Director of International Sales, Abvent, Szwajcaria

Z wykształcenia jest inżynierem budownictwa z bogatym doświadczeniem w dziedzinie architektonicznego CAD, gromadzonym od 1997 roku. Od 2006 roku Brigitta pozostaje członkinią zespołu Abvent. Przez lata specjalizowała się w promowaniu i sprzedaży produktów Abvent przeznaczonych do wizualizacji. Brała udział w rozlicznych pokazach, targach oraz wydarzeniach dla użytkowników, mających na celu popularyzację programów Artlantis, Render[in] i Twinmotion, prowadziła również kursy produktowe w różnych językach i krajach na świecie.

JUAN IBARGÜEN International Channel Manager, Iscar Software de Arquitectura, Hiszpania

Zdobywszy tytuł naukowy z dziedziny nauk o środowisku, Juan zaczął rozwijać swoją karierę wokół kartografii oraz systemu informacji geograficznej. W 2011 roku miał okazję współpracować przy kilku interesujących projektach badawczych w Południowej i Środkowej Ameryce, m.in. przy architektonicznej przebudowie zagród dla zwierząt w Narodowym Ogrodzie Zoologicznym im. Rosy Walther w Tegucigalpa, w Hondurasie. SketchUp był integralną częścią tego projektu jeśli chodzi o projektowanie, planowanie i wizualizację nowych ogrodzeń. Doświadczenie Juana w zakresie nauk o środowisku i projektowaniu nienaruszającym równowagi ekologicznej, w połączeniu z narzędziem do wizualizacji środowiska fizycznego, doprowadziło go do dalszej kariery z programem SketchUp. Od 2012 Juan pracuje dla firmy Iscar Software de Arquitectura jako menedżer ds. sprzedaży międzynarodowej, pomoc techniczna, a ponadto jest oficjalnym szkoleniowcem programów SketchUp, Artlantis i V-Ray na terenie Hiszpanii.
Juan Ibargüen
Nat Ellis

NAT ELLIS Head of 3D Visualisation, JBA Architecture, Wielka Brytania

Nat Ellis na przestrzeni lat doskonalił swoje umiejętności poczynając od szczegółowych rysunków CAD, kończąc na foto-realistycznych renderingach 3D. Nat jest liderem w rozwoju możliwości wizualizacji 3D w firmie JBA, które to znajdują zastosowanie we wszystkich projektach realizowanych przez biuro. Obecnie Nat kieruje zespołem, którego zadaniem jest produkcja foto-realistycznych obrazów oraz animacji 3D przeznaczonych dla klientów JBA, co stanowi niezwykle istotną częścią pracy przy wszystkich projektach realizowanych w JBA. Nat, dzięki nauce na Uniwersytecie w Brighton, zdobył wykształcenie kwalifikowanego starszego technika architekta, posiada ponad 15 lat doświadczenia w przemyśle, które zdobywał zarówno podczas pracy nad projektami komercyjnymi, jak i mieszkaniowymi. Od 2003 roku jest członkiem JBA. Podczas pracy w firmie wielokrotnie podróżował do USA i Japonii, gdzie był goszczony m.in. jako mówca seminarium o wizualizacji 3D w Tokio, w 2014 roku, a także jako jeden z głównych przemawiających podczas tokijskiego Basecamp 2015. Był zaproszony na prezentację przez firmę Trimble podczas Basecamp 2014 w Vail, w Kolorado, przeprowadzał też seminarium dotyczące SU Podium w Steamboat, w Kolorado, podczas Basecamp 2016. Nat wciąż szuka nowych sposobów na rozwijanie swoich umiejętności w zakresie wizualizacji oraz druku 3D i nieustannie wzbogaca te dziedziny swoimi kompetencjami.

VITEZSLAV PIVONKA Sales Manager & Technical Support, 3E Praha Engineering, Czechy

... jest wieloletnim użytkownikiem, a nawet fanatykiem SketchUp’a, który od zawsze był oprogramowaniem nieodzownym w jego pracy. Entuzjastyczne podejście do tego narzędzia, zaowocowało powstaniem pracy dyplomowej pod tytułem „SketchUp as a instrument for creating the production and implementation documentation of wood constructions”. Dzisiaj pracuje w firmie 3E Praha Engineering, gdzie zajmuje się handlem oraz odpowiada za przygotowanie prezentacji i materiałów promocyjnych. Ponadto szkoli użytkowników programu i pełni rolę wsparcia technicznego. Uważa, że wciąż ma wiele do odkrycia, a szeroki zasięg zastosowań programu SketchUp, stale go zaskakuje.
Vitezslav Pivonka
Tomasz Obłuski

TOMASZ OBŁUSKI Sales Technical Support, Eizo, Polska

Jest osobą, która odpowiada za pomoc techniczną dla klientów, którzy kupili produkty firmy Eizo. Z marką związany jest od 2004 roku, gdy rozpoczął pracę w serwie i prowadził go do 2016 roku. Z wykształcenia elektronik z zamiłowania podróżnik i fotograf. Prowadzi szkolenia z zarzadzania kolorem dla rynku foto i DTP.

MACIEJ MISIEWICZ Value PBM in Channel Team, HP Inc., Polska

Specjalista z zakresu produktów Value – Stacje Robocze, Terminale, RPOS. Od 2012 w HP Inc Polska odpowiedzialny za pracę z partnerami ze specjalizacją Workstations oraz kluczowymi klientami końcowymi. Specjalista rozwiązań sprzętowych do projektowania, architektury, mechaniki oraz grafiki. Wcześniej związany z największymi Polskimi dystrybutorami branży IT tj. ABC Data oraz Tech Data. Absolwent Wyższej Szkoły Informatycznej w Warszawie.
Maciej Misiewicz
Dawid Makinia

DAWID MĄKINIA Trener SketchUp oraz V-Ray, ProGrupa, Polska

Z wykształcenia architekt, z zamiłowania SketchUpowiec. Autor wielu tutoriali w formie video, jak i tekstowej, współautor podręczników dla programów SketchUp oraz V-Ray. Ukończył wydział architektury Politechniki Wrocławskiej oraz Nowotarską PPWSZ gdzie, w krótkim czasie, SketchUp oraz V-Ray stały się jego podstawowymi narzędziami projektowymi. Ich znajomość pozwoliła zdobyć oficjalny certyfikat trenera V-Ray dla SketchUp. Swoją wiedzę od kliku lat przekazuje uczestnikom licznie organizowanych szkoleń i warsztatów. Często udziela się na internetowych forach poświęconych tematom programów SketchUp i V-Ray, gdzie służy radą w rozwiązywaniu problemów technicznych.

TOMASZ WARZECHA Trener SketchUp oraz V-Ray, ProGrupa, Polska

Zaczynał jako pasjonat modelując skateparki, pierwszą pracę podjął w firmie dla której projektował tego typu obiekty, a modele 3d powstawały oczywiście w SketchUp'ie. Od samego początku prezentacja projektu była dla niego czymś więcej i w krótkim czasie przerodziła się w pasję do tworzenia wizualizacji. Pierwszym zastosowanym zestawem narzędzi był SketchUp i V-Ray dla SketchUp. Tak rozpoczęła się przygoda z trójwymiarową grafiką. W roku 2011 przeprowadził pierwsze szkolenie, które zakończone sukcesem, pociągnęło za sobą następne. W międzyczasie współtworzył różnego rodzaju materiały dydaktyczne, jest również autorem popularnej serii tutoriali poświęconych pracy w/w programach.
Tomasz Warzecha
Tomasz Olszewski

TOMASZ OLSZEWSKI Specjalista BIM, ProGrupa, Polska

Absolwent studiów doktoranckich Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu o specjalności „Informatyka stosowana”. Posiada długoletnie doświadczenie w wykorzystywaniu różnorodnych narzędzi korporacji Trimble, dedykowanych dla rynku budowlanego, a także w promocji technologii BIM (ang. Building Information Modelling – Modelowanie Informacji o Budowli) wśród polskich użytkowników a także słuchaczy uczelni wyższych. Autor wielu artykułów w czasopismach branżowych oraz portalach internetowych.

INFORMACJE

Wszystko, co uczestnik powinien wiedzieć

Termin i miejsce

Termin: 25-26 maja 2017 roku

3D Basecamp będzie zlokalizowany w Centrum Konferencyjnym Nosalowy Dwór w Zakopanem. Nowoczesny obiekt posiada wielofunkcyjną salę konferencyjną i idealną przestrzeń na organizowanie tego typu wydarzenia.

Nosalowy Dwór Resort & SPA
ul. Balzera 21d, 34-500 Zakopane mapa
www.nosalowy-dwor.eu

Rejestracja i opłaty

Aby wziąć udział w konferencji SketchUp 3D Basecamp należy się zarejestrować za pomocą formularza i dokonać opłaty.

W ramach konferencji oferujemy uczestnikom dwa następujące pakiety:

3D BASECAMP 2017 STANDARD
Obejmuje udział w sekcji Wykłady
Cena: 250 zł netto
Brak wolnych miejsc

3D BASECAMP 2017 PREMIUM
Obejmuje udział w sekcji Wykłady i Warsztaty
Cena: 450 zł netto
Brak wolnych miejsc

Info! W cenie pakietu zapewniamy wszystkim uczestnikom wyżywienie i napoje, gadżety związane z konferencją, niezbędne materiały szkoleniowe.

Zakwaterowanie

Forma i miejsce zakwaterowania dowolna.

Dla uczestników SketchUp 3D Basecamp rekomendujemy zakwaterowanie w miejscu, gdzie odbywać się będzie konferencja. W przypadku zainteresowana noclegiem w resorcie Nosalowy Dwór, prosimy o bezpośredni kontakt z obiektem.

Dane kontaktowe:
NOSALOWY DWÓR RESORT & SPA
ul. Balzera 21d, 34-500 Zakopane
tel.: (+48) 18 20 22 400
e-mail: rezerwacja@nosalowy-dwor.eu

Zobacz obiekt - kliknij tutaj

PARTNERZY

SPONSORZY

PATRONI MEDIALNI

MASZ PYTANIA?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Pamiątkowa 2/23
61-512 Poznań*
+48 880 50 55 50
kontakt@progrupa.com